مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 14 دی 1400 ساعت 06:452022-01-04سياسي

رییس ستاد مبارزه با قاچاق کالا و ارز: سرباز حاج قاسم هستم


رییس ستاد مبارزه با قاچاق کالا و ارز، خود را سرباز حاج قاسم عنوان کرد و گفت: امروز جهت گرامی داشت یاد و خاطره شهید سلیمانی و شهدای همرزم ایشان در این روستا مراسمی برگزار شد که در این برنامه 4 هزار غذا طبخ و بین اهالی روستا و سایر نیازمندان توزیع گردید.

- علی مویدی، رییس ستاد مبارزه با قاچاق کالا وارز در حاشیه مراسم گرامی داشت سردار سلیمانی که در روستای صاحب الزمان خرم آباد برگزار شد، به فارس گفت: روستای صاحب الزمان(عج) از دهه 40 حمایت خود را از امام داشتند.

وی با اشاره به حضور و حمایت مردم روستای صاحب الزمان(عج) در صحنه های مختلف انقلاب اسلامی، بیان داشت: این روستا 76 شهید و 250 جانباز دارد.

مویدی با بیان اینکه برخی همرزمان سردار شهید سلیمانی از افراد همین روستا بودند، گفت: شهید رضا رستمی مقدم از شهدای مدافع حرم اهل روستای صاحب الزمان(عج) بود که چند سال پیش در سوریه به فیض شهادت نائل آمد.

رییس ستاد مبارزه با قاچاق کالا و ارز، خود را سرباز حاج قاسم عنوان و تصریح کرد: امروز جهت گرامی داشت یاد و خاطره شهید سلیمانی و شهدای همرزم ایشان در این روستا مراسمی برگزار شد که در این برنامه 4 هزار غذا طبخ و بین اهالی روستا و سایر نیازمندان توزیع گردید.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

رییس ستاد مبارزه با قاچاق کالا و ارز: سرباز حاج قاسم هستم

رییس ستاد مبارزه با قاچاق کالا و ارز: سرباز حاج قاسم هستم