مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 14 دی 1400 ساعت 07:202022-01-04اقتصادي

خانه های هلال زنجان به 212 باب افزایش یافت


مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان زنجان از راه اندازی 212 خانه هلال در سطح استان خبرداد و گفت: یکی از اهداف راه اندازی این خانه ها ترویج فرهنگ کمک به همنوع، - به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از زنجان، سید قاسم موسوی صبح امروز در مراسم افتتاح خانه هلال شهرک صنعتی روی اظهار کرد: با راه اندازی خانه هلال در شرکت خدماتی، صنعتی و تخصصی شهرک روی زنجان تعداد خانه های هلال فعال در مناطق شهری و روستایی استان زنجان  به 212 باب افزایش یافت.

مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان زنجان توانمندسازی جامعه و گسترش آموزش های امدادی، ایجاد فرهنگ داوطلب محوری، آشنایی با خدمات در مواقع بحرانی، نحوه جمع آوری کمک های نقدی و غیرنقدی در شرایط بحرانی و امدادرسانی را از مهمترین برنامه های آموزشی در خانه های هلال برشمرد.

وی گفت: افزایش تاب آوری جوامع شهری، روستایی و محلات، استفاده از ظرفیت محلات و روستاها برای تسریع در پاسخگویی به حوادث و سوانح و بالابردن توان خودامدادی مردم در مقابله با حوادث، ساماندهی، جذب و مدیریت نیروهای داوطلب در حوادث و سوانح از دیگر اهداف راه اندازی خانه های هلال محسوب می شود.

موسوی افزود: به منظور تربیت تیم های امدادی جامعه محور و داوطلب در جوامع محلی با رویکرد تربیت نیروهای پاسخگوی اولیه در ساعات آغازین حوادث، مکان یابی و جانمایی فضاهای


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

خانه های هلال زنجان به 212 باب افزایش یافت

خانه های هلال زنجان به 212 باب افزایش یافت