مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 14 دی 1400 ساعت 07:252022-01-04اقتصادي

توجه به مشاغل خانگی، کلید طلایی جهش تولید


رییس اداره میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی شهرستان شازند گفت: امروزه مشاغل خانگی و خرد، نقش بسیار زیادی در رفع معضل بیکاری ایفا می کنند و با دریافت تسهیلاتی اندک می توانند اشتغال گسترده ای را ایجاد کنند.

- محمد اتابکی در گفت وگو با خبرنگار فارس در بازدید روز گذشته  از کارگاه های مشاغل خانگی صنایع دستی که در معیت بازرس اداره تعاون، کار  و رفاه اجتماعی شهرستان انجام شد، گفت: کسب و کارهای خانگی به عنوان راهکاری مهم برای ایجاد اشتغال و درآمد محسوب می شوند و قابلیت انجام این نوع کسب و کار در منزل با مزایای بسیاری برای شاغلان آن همراه است.

وی با اشاره به اینکه سال گذشته مبلغ 2 میلیارد ریال  تسهیلات کم بهره به کارگاههای مشاغل خانگی صنایع دستی در  این شهرستان پرداخت شده است افزود: در این مرحله، از چند طرح اشتغالزایی مشاغل خانگی بازدید شد که بررسی کم و کیف اشتغال ایجاد شده و نیز چگونگی اخذ تسهیلات از بانک های عامل از جمله موارد مد نظر در این  بازدید مشترک بود.

   اتابکی ادامه داد: در سال 99  از سوی بانک های عامل 2 میلیارد ریال وام به متقاضیان مشاغل خانگی شهرستان شازند پرداخت شد که این مبلغ در اختیار متقاضیان 20 طرح مشاغل خانگی قرار گرفت.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

توجه به مشاغل خانگی، کلید طلایی جهش تولید

توجه به مشاغل خانگی، کلید طلایی جهش تولید