مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 14 دی 1400 ساعت 07:402022-01-04سياسي

دانشجویان می توانند نقش مهمی در جنگ اقتصادی داشته باشند


در شرایط فعلی که در جنگ اقتصادی مقابل دشمن قرار داریم، دانشجویان به ویژه بسیج دانشجویی می تواند با ایده ها و طرح های بکر دانشجویی، - ایسنا/بوشهر استاندار بوشهر گفت: در شرایط فعلی که در جنگ اقتصادی مقابل دشمن قرار داریم، دانشجویان به ویژه بسیج دانشجویی می تواند با ایده ها و طرح های بکر دانشجویی، نقش مهمی در این مواجهه اقتصادی ایفا کند.

احمد محمدی زاده در نشست با نماینگان جامعه بسیج دانشجویی استان بوشهر با اشاره به آمادگی مدیریت استان برای استفاده از نظرات و پیشنهادات قشرهای مختلف دانشجویی، اظهار کرد: مدیران و مسئولان همواره از نظرات دانشجویان بهره برده و می برند و امروز هم مسئولان استان در کنار جامعه بسیج دانشجویی هستند تا بتوانیم کشتی انقلاب را به سر منزل مقصود برسانیم.

وی با اشاره به شرایط و وضعیت اقتصادی کشور خاطر نشان کرد: در شرایط فعلی که در جنگ اقتصادی مقابل دشمن قرار داریم، دانشجویان به ویژه بسیج دانشجویی می تواند باایده ها و طرح های بکر دانشجویی، نقش مهمی در این مواجهه اقتصادی ایفا کند.

استاندار بوشهر تصریح کرد: همانطور که در جنگ تحمیلی توانستیم با استفاده از ظرفیت مردمی در مقابل دشمن تا بن دندان مسلح ایستادگی کنیم، امروز در جنگ اقتصادی هم می توانیم با استفاده از سرمایه بخش خصوصی، به موفقیت برسیم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دانشجویان می توانند نقش مهمی در جنگ اقتصادی داشته باشند

دانشجویان می توانند نقش مهمی در جنگ اقتصادی داشته باشند