مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 14 دی 1400 ساعت 08:002022-01-04اقتصادي

دبیرخانه تقویت صادرات خدمات فناورانه ICT تشکیل می شود


تفاهم همکاری برای تقویت صادرات محصولات و خدمات فناورانه حوزه ICT و تشکیل دبیرخانه مشترک پیگیری این موضوع، میان اتحادیه صادرکنندگان صنعت مخابرات و مرکز شتابدهی صادرات اتاق ایران منعقد شد.

- به نقل از اتحادیه صادرکنندگان صنعت مخابرات ایران (IRICTU) ، مرکز نوآوری و شتابدهی صادرات اتاق ایران و اتحادیه صادرکنندگان صنعت مخابرات ایران در راستای برقراری ارتباط مؤثر بین صنعت گران و نخبگان، صادرات محصولات و خدمات فناورانه و از سویی بسترسازی برای سرمایه گذاری روی ایده های نو، تفاهم نامه همکاری امضا کردند.

در این تفاهم نامه که به امضای مهدی اقتصادی، سرپرست مرکز نوآوری و شتابدهی صادرات اتاق ایران و داوود ادیب، رییس اتحادیه صادرکنندگان صنعت مخابرات ایران رسید، هم افزایی، توسعه ارتباطات، ارتقا تولید ملی، حمایت از نخبگان و همکاری در زمینه صادرات محصولات شرکت های فناور، سرمایه گذاری مشترک، برگزاری رویدادها، دوره های آموزشی و پژوهشی مشترک و تجاری سازی ایده ها، محصولات و خدمات فناورانه در دستور کار قرار گرفت.

در این دیدار با حضور داوود ادیب رییس اتحادیه صادرکنندگان صنعت مخابرات ایران، فریبرز نژاد دادگر دبیر و عضو هیأت مدیره، سادینا آبایی نایب رییس و رییس کمیسیون ظرفیت سازی و نوآوری اتحادیه، مجید ذوقی بازرس و رییس کمیسیون رتبه


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دبیرخانه تقویت صادرات خدمات فناورانه ICT تشکیل می شود

دبیرخانه تقویت صادرات خدمات فناورانه ICT تشکیل می شود