مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 14 دی 1400 ساعت 08:152022-01-04سياسي

تجلیل از خانواده شهدای مدافع حرم در شهرری


آیین بزرگداشت دومین سالگرد شهادت شهید حاج قاسم سلیمانی و شهدای محور مقاومت و تجلیل از خانواده شهدای مدافع حرم در شهرری برگزار شد.

- به گزارش خبرگزاری فارس از ری، آیین بزرگداشت دومین سالگرد شهادت سردار رشید سپاه اسلام شهید سپهبد حاج قاسم سلیمانی، ابومهدی المهندس و شهدای محور مقاومت با حضور بنیاد شهید و امور ایثارگران برگزار شد.

شهید سلیمانی، نقطه عطفی در مبارزه با تروریست رقم زد خزایی با بیان اینکه شهادت سردار سلیمانی، نقطه عطفی در مبارزه با تروریست رقم زد، اظهار کرد: نام شهید سلیمانی، به عنوان پایه گذار مکتب مقاومت ماندگار شد همانطور که سیره اخلاقی و رفتاری شهید سلیمانی و تلاش ایشان در راستای حفظ ارزش های والای اسلام و انقلاب سبب ماندگاری و محبوبیت این شهید بزرگوار شد.

وی با یادآوری  مراسم تشیع بی نظیر شهید سلیمانی و شهدای مقاومت، این اجتماع عظیم مردمی را حاصل خداباوری و مردمی بودن سردار سلیمانی دانست و گفت: از دوران دفاع مقدس و مجاهدت های بیشمار این سردار ارزشمند در برابر دشمنان بعثی و تا حضور در جبهه مقاومت و مقابله با تکفیر، سیره تکامل شهید سلیمانی را به درستی مشاهده می کنیم.

فرمانده پایگاه مقاومت بسیج بنیاد شهید و امور ایثارگران در ادامه با اشاره به بیانات مقام معظم رهبری در مورد خصوصیات اخلاقی شهید سلیما


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تجلیل از خانواده شهدای مدافع حرم در شهرری

تجلیل از خانواده شهدای مدافع حرم در شهرری