مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 14 دی 1400 ساعت 08:252022-01-04بين الملل

هزینه باورنکردنی لندن برای مداخله سیاسی در روسیه


مسکو می گوید، انگلیس شبکه ای از وابسته ها در روسیه ایجاد کرده تا از طریق سیستم اعطای سالانه کمک های مالی چند میلیون دلاری، در جامعه مدنی آن نفوذ کنند.

- هزینه "باورنکردنی" لندن برای مداخله سیاسی در روسیه مسکو می گوید، انگلیس شبکه ای از وابسته ها در روسیه ایجاد کرده تا از طریق سیستم اعطای سالانه کمک های مالی چند میلیون دلاری، در جامعه مدنی آن نفوذ کنند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، به نقل از خبرگزاری راشا تودی، ماریا زاخارووا، سخنگوی وزارت امور خارجه روسیه با اشاره به اسناد تازه منتشر شده ای که از فعالیت های دیپلمات های انگلیسی در روسیه پرده برمی دارد، گفت: مبالغی که لندن برای نفوذ در سازمان های جامعه مدنی و هدایت روند سیاسی روسیه در جهتی مطلوب و مناسب برای انگلیس هزینه می کند، باورنکردنی است.

زاخارووا ضمن متهم کردن لندن به معطوف کردن تمرکزش بر افزایش تنش های اجتماعی و دو قطبی سازی در داخل روسیه گفت: مقامات انگلیس برای اهدافشان در زمینه بی ثبات کردن اوضاع سیاسی در روسیه از طریق حمایت از افزایش فعالیت های اعتراضی پول های هنگفتی هزینه کرده اند.

وی افزود: از وزارت امور خارجه انگلیس می خواهیم تا پیش قدم شده و صراحتا به فعالیت هایش اذعان کند اگرچه انتظار ندارم این اتفاق بیفتد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

هزینه باورنکردنی لندن برای مداخله سیاسی در روسیه

هزینه باورنکردنی لندن برای مداخله سیاسی در روسیه