مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 14 دی 1400 ساعت 08:252022-01-04اجتماعي

پیش بینی کاهش دما در چهارمحال و بختیاری


معاون توسعه، پیش بینی و مخاطرات جوی هواشناسی چهارمحال و بختیاری، گفت: همچنان فعالیت سامانه بارشی در سطح استان ادامه دارد و در ساعات بعد از ظهر و شب امروز و فردا در بخش هایی از استان و به ویژه منطقه کوهرنگ بارش ضعیف برف پیش بینی می شود همچنین از فردا تا .

- ایسنا/چهارمحال و بختیاری معاون توسعه، پیش بینی و مخاطرات جوی هواشناسی چهارمحال و بختیاری، گفت: همچنان فعالیت سامانه بارشی در سطح استان ادامه دارد و در ساعات بعد از ظهر و شب امروز و فردا در بخش هایی از استان و به ویژه منطقه کوهرنگ بارش ضعیف برف پیش بینی می شود همچنین از فردا تا پایان هفته جاری کاهش دمای محسوس در سطح استان انتظار می رود.

معصومه نوروزی در گفت وگو با ایسنا درخصوص وضعیت جوی چهارمحال و بختیاری، اظهار کرد: هم چنان فعالیت سامانه بارشی در سطح استان ادامه دارد و در ساعات بعد از ظهر و شب امروز و فردا در بخش هایی از استان و به ویژه منطقه کوهرنگ بارش ضعیف برف پیش بینی می شود، همچنین امروز در بخش هایی از جنوب استان مانند مالخلیفه، کیار، بروجن و مناطق مرتفع احتمال بارش برف بیشتر است.

معاون توسعه، پیش بینی و مخاطرات جوی هواشناسی چهارمحال و بختیاری افزود: فردا در ساعات بعد از ظهر و شب نیز پیش بینی می شود در غالب مناطق شمالی استان مانند کوهرنگ، بن، سامان، شهرکرد و بروجن ب


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پیش بینی کاهش دما در چهارمحال و بختیاری

پیش بینی کاهش دما در چهارمحال و بختیاری