مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 14 دی 1400 ساعت 08:352022-01-04فناوري

تمدید نمایشگاه مجازی کتاب استان آذربایجان غربی


هفدهمین نمایشگاه کتاب استان آذربایجان غربی (نمایشگاه مجازی کتاب) که از هشتم دی ماه آغاز به کار کرده است سه روز دیگر تمدید شده و تا جمعه (هفدهم دی ماه 1400) ادامه خواهد داشت.

- هفدهمین نمایشگاه کتاب استان آذربایجان غربی (نمایشگاه مجازی کتاب) که از هشتم دی ماه آغاز به کار کرده است سه روز دیگر تمدید شده و تا جمعه (هفدهم دی ماه 1400) ادامه خواهد داشت.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا به نقل از روابط عمومی خانه کتاب و ادبیات ایران، هفدهمین نمایشگاه کتاب استان آذربایجان غربی (نمایشگاه مجازی کتاب) که از هشتم دی ماه آغاز به کار کرده است سه روز دیگر تمدید شد و علاقه مندان به کتاب در این استان تا جمعه (هفدهم دی ماه 1400) فرصت دارند که از این نمایشگاه به نشانی ketab.

ir بازدید کرده و کتاب بخرند.

در نمایشگاه مجازی کتاب استان آذربایجان غربی 1040 ناشر از سراسر کشور حضور دارند و آثار خود را در معرض دید مخاطبان قرار داده اند.

در این نمایشگاه کتاب های ناشران خارجی در دو بخش لاتین و عربی از سوی 10 نماینده از کشورهای ایتالیا، هلند، آلمان، انگلیس، سوئد، سوریه، لبنان، اردن و.

عرضه شده است؛ همچنین بیش از صد ناشر خارجی 14 هزار عنوان کتاب خود را در نمایشگاه مجازی کتاب استان آذربایجان غربی ارائه کرده اند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تمدید نمایشگاه مجازی کتاب استان آذربایجان غربی

تمدید نمایشگاه مجازی کتاب استان آذربایجان غربی