مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 14 دی 1400 ساعت 08:352022-01-04اجتماعي

سیل فارس 5 کشته و 8 هزار آسیب دیده داشت/ 2 هزار خانوار درگیر سیل


معاون امداد و نجات جمعیت هلال احمر فارس از امداد رسانی هوایی به مردم سیل زده بخش اشکنان لامرد و بیرم لارستان خبر داد و گفت: سیل در استان 5 کشته و بالغ بر هشت هزار نفرآسیب دیده داشت.

- اظهار کرد : از ابتدای بارندگی های هشتم دی ماه تاکنون 24 شهرستان فارس درگیر سیل، آبگرفتگی و برف و کولاک بوده است وی با بیان اینکه در سامانه بارشی در این مدت به دو هزار و 351 نفر خانوار استان فارسی درگیر سیلاب اخیر شده اند ، افزود: در پی وقوع بارشها و نزولات جوی سامانه اخیر هشت هزار و 168 نفر در فارس آسیب دیده اند که از این تعداد 5 نفر فوت شده اند.

خوبیار از امداد رسانی این جمعیت به هشت هزار و 186 نفر از آسیب دیدگان سیل اخیر خبر داد و بیان کرد: در این مدت 22 نفر اسکان اضطراری داده شده و 183 تیم عملیاتی با 700 نفر نیروی تازه نفس امداد و نجات کار امداد رسانی به حادثه دیدگان را انجام داده اند.

معاون امداد و نجات جمعیت هلال احمر فارس همچنین از اعزام 142 خودروی عملیاتی و 102 خودروی امدادی به مناطق سیل زده استان خبر داد و اضافه کرد: 351 واحد مسکونی در طی این بارش ها آسیب دیده اند که همه این واحدها توسط عوامل امدادی تخلیه آب شده اند.

خوبیار گفت: هم اکنون کار امدادرسانی به روستاهای محصور شده با سیل در بخش اشکنان لامرد و بیرم لارستان با بالگرد در حال انجام است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

سیل فارس 5 کشته و 8 هزار آسیب دیده داشت/ 2 هزار خانوار درگیر سیل

سیل فارس 5 کشته و 8 هزار آسیب دیده داشت/ 2 هزار خانوار درگیر سیل