مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 14 دی 1400 ساعت 08:402022-01-04سياسي

ابعاد شخصیتی سردار سلیمانی در قالب کتب درسی ارائه شود


نماینده مردم بروجرد و اشترینان در مجلس شورای اسلامی، گفت: در قالب کتب درسی و واحدهای آموزشی ابعاد شخصیتی سردار سلیمانی به عنوان الگو معرفی شود.

- فاطمه مقصودی، در گفت وگو با ایسنا، اظهار کرد: سردار سلیمانی یک حقیقت روشن برای همه آزادگان دنیا و همه کسانی است که هم آزادگی و هم مردانگی و شجاعت را خوب می شناسند.

وی با اشاره به این که سردار سلیمانی محصول واقعی یک مکتب ایرانی اسلامی است، عنوان کرد: اگر کسی بخواهد منطبق با انقلاب حرکت کند و همه منویات مقام معظم رهبری و راهکارهای امام خمینی(ره) را اجرا کند، خروجی آن سردار سلیمانی است، که گوش به فرمان رهبر بوده و دریافت عمیقی از اسلام و مکتب ایران داشته و باور ولایتمداری و شیعه اثنی عشری و پیرو مکتب اهل بیت(ع) و عاشورایی است.

مقصودی با اشاره به این که هرچه از ابعاد شخصیتی وی بگوییم کم گفته ایم، تصریح کرد: شخصیت سردار سلیمانی همه جانبه است، اجتماعی و رزمنده میدان و عارف به تمام معناست و هم شاگرد مکتب رهبر است، بنابراین در همه زمینه ها با تمام ابعادش حرکت می کند و برای همه آن هایی که می خواهند بمانندبه یک اسطوره ملی و حتی فراملی تبدیل می شود.

نماینده مردم بروجرد و اشترینان در مجلس شورای اسلامی با اشاره به این که مرحله آخر عشق فنای فی الله است، عنوان کرد: سردار سلیمانی با تمام دریافت ه


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ابعاد شخصیتی سردار سلیمانی در قالب کتب درسی ارائه شود

ابعاد شخصیتی سردار سلیمانی در قالب کتب درسی ارائه شود