مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 14 دی 1400 ساعت 08:452022-01-04حوادث

بازی کردن را حتی در ایام امتحانات از یاد نبرید


نوع تعامل والدین با کودک برای بازی کردن حتی در ایام امتحانات بسیار مهم است و می تواند سطح بزرگی از اضطراب ها را کاهش دهد.

- ایسنا/خراسان جنوبی یک روانشناس و مشاور بیان کرد: نوع تعامل والدین با کودک برای بازی کردن حتی در ایام امتحانات بسیار مهم است و می تواند سطح بزرگی از اضطراب ها را کاهش دهد.

زاهد زرگر در گفت وگو با ایسنا اظهار کرد: مهم ترین اتفاقی که در بحث کودکی وجود دارد، مباحثی است که پدر و مادر باید در آن اتفاق حتما شریک بوده و نقش تعیین کننده ای داشته باشند و نقش خود را داشته باشند.

وی با بیان اینکه در اتفاقات زندگی کودک، نقش مادر بسیار مهم است و پررنگ تر است، افزود: در این نظام تربیتی پدر نیز نقش بسزایی دارد و می تواند در بازی ها در کودکی دوران اول نقش پررنگی داشته باشد و اتفاقات خوبی را رقم بزند و بار بسیار زیادی را از روی دوش مادر به لحاظ تربیتی بردارد و حتی در نظام تربیتی می گوییم بسیاری از تشویق ها و تنبیه ها باید در فضای خانه توسط پدر انجام شود.

این روانشناس و مشاور بیان کرد: این نقش والدین در بحث کودکی دوم نقش حیاتی تری دارد و نقش والدین در این زمان بواسطه حمایت و همراهی کردن کودکان خود را بسیار نشان می دهد و نقش مهم والدین در کودکی دوم به این شکل است که زمانی که پدر و مادردارند نقش والدگری خود را ایفا می کنند این تر


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بازی کردن را حتی در ایام امتحانات از یاد نبرید

بازی کردن را حتی در ایام امتحانات از یاد نبرید