مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 14 دی 1400 ساعت 08:452022-01-04سياسي

مکتب سردار سلیمانی باید در مدارس جهان اسلام تدریس شود


مکتب سردار سلیمانی باید برای دانش آموزان جهان اسلام تدریس شود تا نسل کودک و نوجوان از سنین کودکی با مکتب او آشنا و در راه این اسوه حق قدم بردارند.

- سعید صادقلو فعال رسانه ای و دانشجوی دکتری جغرافیای سیاسی و ژئوپلیتیک در گفت وگو با خبرنگار تشکل های دانشگاهی خبرگزاری فارس، محدود کردن شهید سلیمانی را به چهره ای صرفا نظامی، ظلم به این شخصیت دانست و گفت: شهید سلیمانی را نباید فقط در ابعاد نظامی مورد بررسی قرار داد.

این شهید نه تنها در میدان رزم، بلکه در میدان ولایت پذیری و بصیرت، جهاد، خدمت رسانی و آبادانی، مردم یاری، محبت، خودباوری، انصاف و عشق  باید مورد توجه قرار گیرد و ابعاد شخصیتی اش شناخته و معرفی شود.

صادقلو، رمز جاودانگی سردار سلیمانی را نفوذ او در دل های مستضعفین و ظلم دیدگان ارزیابی کرد و افزود: حاج قاسم مرزهای جغرافیایی را در نوردید، در قلوب مستضعفین و مظلومان عالم نفوذ کرد و همانطور که رهبر معظم انقلاب اشاره فرمودند تبدیل به  یک مکتب بین المللی شد.

وی با بیان اینکه دشمن تلاش زیادی دارد تا وجوه شخصیتی سردار سلیمانی را محدود و این شهید را صرفا یک نظامی معرفی کند، خاطرنشان کرد: نظام سلطه، علاقه مند است که ایشان را صرفا در قالب یک ژنرال نظامی معرفی کند و جهانیان او را تنها یک نظامی بلندمرتبه بشناسند اما، در حقیقت ا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مکتب سردار سلیمانی باید در مدارس جهان اسلام تدریس شود

مکتب سردار سلیمانی باید در مدارس جهان اسلام تدریس شود