مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 14 دی 1400 ساعت 09:052022-01-04سياسي

جبهه مقاومت با شهادت سردار سلیمانی رونق گرفت


نمایندگی ولی فقیه در بسیج مستضعفان در مراسم گرامیداشت سردار سلیمانی در دادگستری استان البرز گفت که جبهه مقاومت با شهادت سردار سلیمانی رونق گرفت.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، به نقل از دادگستری البرز، مراسم بزرگداشت سردار سلیمانی در محل دادگستری البرز و با حضور رییس کل دادگستری استان، اعضای شورای قضایی و مدیران دادگستری، مدیر کل بنیاد شهید استان، سرپرست دفتر نمایندگی آستان قدس رضوی در استان و تعدادی از مسئولان اقشار بسیج استان در محل دادگستری برگزار شد.

در این آیین که با سخنرانی حجت الاسلام والمسلمین محمدرضا تویسرکانی نماینده ولی فقیه در سازمان بسیج مستضعفان برگزار شد وی با تبیین نگاه قرآنی به حوادث زندگی، گفت: شهادت سردار سلیمانی یکی از حوادث مهم اجتماعی است که برای پرهیز از خطا و اجتناب از نگاه حزبی، سیاسی و فردی باید با نگاهی قرآنی به آن نگاه کنیم برای اینکه ایشان یکی از بزرگترین سرمایه های اجتماعی را برای انقلاب اسلامی ایجاد کرد.

وی در ادامه به آیات 204 تا 207 سوره بقره در خصوص دو جریان فعال و کنشگر سیاسی و اجتماعی اشاره کرد که در نظام اسلامی برای رسیدن به قدرت در دوران پیامبر (ص) تلاش دارند افزود: اولین جریان، جریانی است که در نظام اسلامی با فریبکاری به نام رفاه و پیشرفت و آبادانی، بزرگترین ضربه ها را به نام خدمت به مردم به ج


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

جبهه مقاومت با شهادت سردار سلیمانی رونق گرفت

جبهه مقاومت با شهادت سردار سلیمانی رونق گرفت