مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 14 دی 1400 ساعت 09:102022-01-04اقتصادي

توسعه همکاری سازمان زمین شناسی با شرکت آزمایشگاه فنی و مکانیک خاک در حوزه مخاطرات


سازمان زمین شناسی و اکتشافات معدنی تفاهم نامه همکاری با شرکت آزمایشگاه فنی و مکانیک خاک با هدف به اشتراک گذاری دانش فنی و تجربه در زمینه مخاطرات زمین شناسی به امضا رساندند.

- سازمان زمین شناسی و اکتشافات معدنی تفاهم نامه همکاری با شرکت آزمایشگاه فنی و مکانیک خاک با هدف به اشتراک گذاری دانش فنی و تجربه در زمینه مخاطرات زمین شناسی به امضا رساندند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، تفاهم نامه همکاری میان مهندس احمد رضازاده معاون برنامه ریزی، توسعه منابع و پشتیبانی سازمان زمین شناسی و اکتشافات معدنی کشور و دکتر حسن زمانیان عضو هیئت مدیره شرکت آزمایشگاه فنی و مکانیک خاک رسید و بر اساس آن همکاری در پروژه های فنی، مهندسی و پژوهشی با بهره گیری از تخصص، امکانات و تجهیزات موجود، انجام آزمایش های کنترل کیفیت پروژه های عمرانی، ژئوتکنیک و ژئوفیزیک در چارچوب شرح خدمات و بر حسب درخواست دو طرف در دستور کار طرفین قرار گرفت.

به نقل از روابط عمومی سازمان زمین شناسی و اکتشافات معدنی کشور، انجام پروژه های تحقیقاتی مورد توافق دو طرف و به اشتراک گذاری دانش فنی و تجربه در زمینه مخاطرات زمین شناسی و زمین شناسی مهندسی، تبادل اطلاعات مورد نیاز در چارچوب مقررات و ضوابط موجود و تعامل جهت هم افزایی در انجام مشترک پروژه های مطالعاتی نظیر پیشگیری از مخاطرات احت


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

توسعه همکاری سازمان زمین شناسی با شرکت آزمایشگاه فنی و مکانیک خاک در حوزه مخاطرات

توسعه همکاری سازمان زمین شناسی با شرکت آزمایشگاه فنی و مکانیک خاک در حوزه مخاطرات