مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 14 دی 1400 ساعت 09:102022-01-04اجتماعي

رگبار و رعد و برق در خراسان جنوبی ادامه دارد


مدیرکل هواشناسی خراسان جنوبی با اشاره به بارش برف و باران طی 24 ساعت اخیر در خراسان جنوبی، گفت: بر اساس پیش بینی ها، امروز رگبار باران و رعد و برق در استان ادامه دارد.

- علیرضا خندان رو در گفت وگو با ایسنا اظهار کرد: در این مدت، میزان بارش ها در بیرجند 11 میلی متر، در طبسین 9 میلی متر، مختاران 12 میلی متر، درمیان 6 میلی متر، چاهداشی 10 میلی متر، بندان 16 میلی متر، میغان 25 میلی متر و روستای روم 27 میلی متر بوده است.

وی با بیان اینکه روستای اسفزار سربیشه یک سانتی متر برف باریده است، تصریح کرد: سامانه جدید بارشی دیگر نیز فردا وارد استان می شود.

مدیرکل هواشناسی خراسان جنوبی اظهار کرد: مردم از رفتن به ارتفاعات و انجام سفرهای بی مورد پرهیز کرده و در صورت حضور در جاده ها موارد راهنمایی و رانندگی را رعایت کنند.

خندان رو ادامه داد: بارش تگرگ و برف در نقاط مستعد و تشکیل مه در ارتفاعات دور از انتظار نیست و راه افتادن رواناب و ایجاد خسارت در نیمه شرقی و شهرستان های جنوبی دور از انتظار نیست.

وی از بارش برف و باران در روزهای چهارشنبه و پنج شنبه، تصریح کرد: در 24 ساعت گذشته بندان با 21 درجه سلسیوس سردترین و سربیشه با یک درجه سلسیوس گرم ترین مناطق بوده اند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

رگبار و رعد و برق در خراسان جنوبی ادامه دارد

رگبار و رعد و برق در خراسان جنوبی ادامه دارد