مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 14 دی 1400 ساعت 09:152022-01-04سياسي

اتمام پروژه های ناتمام پزشکی قانونی نیازمند اعتبار است


رییس کل دادگستری استان اصفهان گفت: تامین منابع عمومی از سوی دولت و سپس استانداری اصفهان برای اتمام پروژه های پزشکی قانونی و ارتقا کمی و کیفی فضای این سازمان باید پیگیری شود.

- ، حجت الاسلام اسدالله جعفری در مراسم تکریم و معارفه مدیرکل پزشکی قانونی استان اصفهان ظهر سه شنبه با اشاره به گرامیداشت یاد سردار شهید سلیمانی، اظهار داشت: شهید سپهبد سلیمانی باعث تبدیل ایران اسلامی به عنوان ام القری جهان اسلام شد.

وی افزود: در مکتب اسلامی و ولایت امر امکان پرورش افرادی همانند سردار سلیمانی وجود دارد و باید بر این امر سرمایه گذاری کرد تا چنین مردانی را پرورش داد.

شاخصه تکریم، رفع مشکلات سازمانی و مدیریت جهادی رییس کل دادگستری استان با بیان اینکه شاخصه تکریم یک مدیر عملکرد جهادی و کار تلاش مضاعف اوست، تصریح کرد: در واقع دستاوردهای تلاش یک مدیر در جهت رفع مشکلات همان سازمان و تکریم ارباب رجوع که در جامعه مشخص باشد قابل تقدیر است.

وی ادامه داد: بر همین اساس با توجه به بررسی سوابق علمی و شایستگی های اخلاقی و رفتاری و کارکردهای سازمانی، مدیر کل سابق پزشکی قانونی استان شایسته تقدیر و تکریم است.

پزشکی قانونی بازوی تخصصی دستگاه قضایی حجت الاسلام جعفری پزشکی قانونی را به عنوان یکی از بازوان تخصصی دستگاه قضایی برشمرد و افزود: نظریه کارش


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اتمام پروژه های ناتمام پزشکی قانونی نیازمند اعتبار است

اتمام پروژه های ناتمام پزشکی قانونی نیازمند اعتبار است