مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 14 دی 1400 ساعت 09:302022-01-04سياسي

دیدار ویدئوکنفرانسی رییس بنیاد شهید و امور ایثارگران با ایثارگران استان همدان


معاون رییس جمهور و رییس بنیاد شهید و امور ایثارگران روز سه شنبه 14 دی ماه، در دهمین دیدار ویدئوکنفرانسی خود با ایثارگران استان همدان دیدار و گفت وگو کرد.

- معاون رییس جمهور و رییس بنیاد شهید و امور ایثارگران روز سه شنبه 14 دی ماه، در دهمین دیدار ویدئوکنفرانسی خود با ایثارگران استان همدان دیدار و گفت وگو کرد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، دکتر سیدامیرحسین قاضی زاده هاشمی در این نشست پس از شنیدن درخواست ها و مشکلات ایثارگران، به ارائه دستورات و نکات لازم به منظور حل مشکل این عزیزان در موضوعاتی چون تأمین مسکن، معیشت و درمان پرداخت.

معاون رییس جمهور با بیان اینکه دیدار با خانواده شهدا و ایثارگران یکی از وظایف خطیر رییس بنیاد شهید و امور ایثارگران است گفت: دیدار با جانبازان و خانواده شهدا گامی برای رسیدگی و حل مشکلات این عزیزان است.

مدیران استانی تلاش کنند ایثارگران عزیزی که مشکلاتی از جهت معیشتی و درمانی دارند را به این جلسات دعوت کنند تا بتوانیم مشکلی از دوش آن ها برداریم.

عبدالرضا عباسپور معاون بهداشت و درمان بنیاد شهید و امور ایثارگران و محمود پاکدل معاون تعاون و امور اجتماعی بنیاد شهید و امور ایثارگران نیز در این دیدار به بیان نکاتی در راستای حل مشکلات خانواده های شهدا و ایثارگران استان همدان پرداختند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دیدار ویدئوکنفرانسی رییس بنیاد شهید و امور ایثارگران با ایثارگران استان همدان

دیدار ویدئوکنفرانسی رییس بنیاد شهید و امور ایثارگران با ایثارگران استان همدان