مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 14 دی 1400 ساعت 09:502022-01-04سياسي

نیروهای مسلح افتخار کشور هستند


رییس کل دادگستری استان زنجان با اشاره به اینکه برای حفظ اقتدار و شأنیت نیرو های مسلح جمهوری اسلامی یک سازمان به عنوان سازمان قضایی نیرو های مسلح برای رسیدگی تخصصی و فنی به جرائم آنها شکل یافته است، - به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از زنجان، حجت الاسلام اسماعیل صادقی نیارکی در آیین تکریم و معارفه رییس سال همه قوانین اصلاح شده اما قوانین جرائم نیروهای مسلح اصلاح نشده که به نظر می رسد نیازمند اصلاح است، گفت: حجم قابل توجهی از پرونده های سازمان مربوط به فرار از خدمت است.

رییس کل دادگستری استان زنجان در ادامه به مبحث امنیت و اهمیت آن در نظام های حقوقی مختلف اشاره کرد و افزود: هر قدر امنیت برای ما مهم است به همان میزان حافظان امنیت اهمیت دارند و باید آن ها را احترام کرد.

صادقی نیارکی با اشاره به اینکه برای حفظ اقتدار و شأنیت نیرو های مسلح جمهوری اسلامی یک سازمان به عنوان سازمان قضایی نیرو های مسلح برای رسیدگی تخصصی و فنی به جرائم نیرو های مسلح شکل یافته است، گفت: امروز نیرو های مسلح افتخار کشور هستند.

رییس کل دادگستری استان زنجان در ادامه با گرامیداشت یاد و خاطره شهدای نیرو های مسلح از جمله شهید بابایی و شهید صیاد شیرازی بیان کرد: نیرو های مسلح مایه افتخار کشور هستند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نیروهای مسلح افتخار کشور هستند

نیروهای مسلح افتخار کشور هستند