مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 14 دی 1400 ساعت 10:202022-01-04سياسي

احاله مدیریت بیش از 2650هکتار از مراتع شهرستان فامنین به بهره برداران


مدیرکل منابع طبیعی و آبخیزداری استان همدان از احاله مدیریت بیش از دو هزار و 650 هکتار از مراتع شهرستان فامنین به بهره برداران و مرتعداران این شهرستان خبر داد.

- ایسنا/همدان مدیرکل منابع طبیعی و آبخیزداری استان همدان از احاله مدیریت بیش از دو هزار و 650 هکتار از مراتع شهرستان فامنین به بهره برداران و مرتعداران این شهرستان خبر داد.

اسفندیار خزایی اظهار کرد: باهدف حفظ و احیای مراتع با امضای سند، طرح مرتعداری روستای صادقلو شهرستان فامنین به مساحت دو هزار 656 هکتار به نمایندگان مرتعداران وبهره برداران این مرتع احاله مدیریت شد.

وی افزود: یکی از برنامه های محوری و اولویت های سازمانی ما مدیریت و حفاظت اصولی از مراتع بوده چرا که تا زمانی مشارکت مردم محلی و بهره برداران باشد مدیریت مراتع و عرصه های منابع طبیعی دچار مشکل نخواهد شد.

خزایی با بیان اینکه مردم و بهره برداران عرصه های منابع طبیعی مهمترین و موثرترین نقش را در حفاظت و احیاء از مراتع به عهده دارند، خاطر نشان کرد: به منظور اجرای طرح(1400*14*3) سازمان جنگلها و به منظور حفاظت، صیانت و احیای مراتع، احاله مدیریت طرح مرتعداری شهرستان فامنین در دستور کار قرار گرفت و در این مرحله دو هزار و 656 هکتار از مراتع این شهرستان با تنظیم اسناد قراردادی در دفترخانه رسمی شماره 17 به نماینده


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

احاله مدیریت بیش از 2650هکتار از مراتع شهرستان فامنین به بهره برداران

احاله مدیریت بیش از 2650هکتار از مراتع شهرستان فامنین به بهره برداران