مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 14 دی 1400 ساعت 10:552022-01-04پزشكي

پیش بینی وجود حداقل 1400 مبتلا به اُمیکرون در خوزستان


معاون بهداشت دانشگاه علوم پزشکی جندی شاپور اهواز با اشاره به چگونگی ورود اُمیکرون به خوزستان، گفت: تعداد زیادی مبتلا به اُمیکرون در استان خوزستان وجود دارد بنابراین خوزستان آلوده است.

- دکتر سید محمد علوی در نشست قرارگاه عملیاتی و نظارتی ستاد مدیریت کرونا که امروز (14 دی ماه) در استانداری خوزستان برگزار شد، با اشاره به ورود اُمیکرون به خوزستان اظهار کرد: اگر این مورد ابتلا به اُمیکرون نیز گزارش نمی شد، خوزستان باز هم آلوده بوده است زیرا ویروس پشت هیچ مرزی نمی ماند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، وی افزود: این یک مورد ابتلا نیز می تواند انعکاس دهنده تعداد زیادی از موارد ابتلا باشد زیرا تنها از یک درصد موارد مثبت قطعی، تست شناسایی اُمیکرون گرفته می شود بنابراین باید این یک مورد را در 100 ضرب کنیم.

معاون بهداشت دانشگاه علوم پزشکی جندی شاپور اهواز با بیان اینکه هر دو سه روز موارد ابتلا به اُمیکرون دو برابر می شود، ادامه داد: در تاریخ دوم دی ماه از این فرد تست شناسایی اُمیکرون گرفته شده که از این روز تا امروز، هفت دوره دو روزه گذشته یعنی اگر 100 مورد را هفت بار دو برابر کنیم، می بینیم که تعداد زیادی مبتلا به اُمیکرون در استان خوزستان وجود دارد بنابراین خوزستان آلوده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پیش بینی وجود حداقل 1400 مبتلا به اُمیکرون در خوزستان

پیش بینی وجود حداقل 1400 مبتلا به اُمیکرون در خوزستان