مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 14 دی 1400 ساعت 11:052022-01-04سياسي

بانوی گردشگر اردبیلی در سه ماه دور ایران را رکاب زد


به نظرم این اصلاً کافی نیست و برای ادامه راه و معرفی ایران زیبا و وسیع نیاز به حمایت و مشارکت سازمان میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی و فدراسیون دوچرخه سواری دارم.

- بانوی رکاب زن اردبیلی گفت: چهارم مهرماه برنامه 90 روز رکاب زنی دور ایران را باهدف معرفی جاذبه های گردشگری هر منطقه به زبان انگلیسی برای جذب گردشگر خارجی شروع کردم و هدف دومم ترویج گردشگری با دوچرخه و اشاعه فرهنگ دوچرخه سواری بانوان بود.

بهناز هدایتی در گفت وگو با ایسنا اظهار کرد: 2 هزار و 365 کیلومتر از استان های اردبیل، گیلان، مازندران، گلستان، خراسان شمالی، خراسان رضوی، فارس، بوشهر و هرمزگان را با شعار بانوی ایرانی پا در رکاب صلح جهانی، به تنهایی رکاب زدم تا این پیام را به همه منتقل کنم که به ایران امن سفر کنید و از زیبایی هایش لذت ببرید.

وی با بیان اینکه بیش از 100 شهر و روستا را با موفقیت رکاب زدم، تصریح کرد: خوشحالم که توانستم به عنوان عضو کوچکی از صنعت گردشگری نقش کوچکی در معرفی جاذبه های گردشگری هر منطقه به زبان انگلیسی داشته باشم.

هدایتی بیان کرد: به نظرم این اصلاً کافی نیست و برای ادامه راه و معرفی ایران زیبا و وسیع نیاز به حمایت و مشارکت سازمان میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی و فدراسیون دوچرخه سواری دارم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بانوی گردشگر اردبیلی در سه ماه دور ایران را رکاب زد

بانوی گردشگر اردبیلی در سه ماه دور ایران را رکاب زد