مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 14 دی 1400 ساعت 11:052022-01-04سياسي

مکتب حاج قاسم الگوی مدیریت کشور/رشادت های بی نظیر در محور مقاومت


همرزم شهید سلیمانی با بیان اینکه نحوه مدیریت حاج قاسم دقیقاً همان الگویی است که امروز مسئولان ما باید به آن توجه داشته باشند، گفت: کشور نیازمند این شیوه مدیریت است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، سردار حسن رحیمی ظهر سه شنبه در مراسم گرامی داشت یاد شهید سلیمانی و هفته مقاومت که به میزبانی سالن همایش های کتابخانه های عمومی استان سمنان برگزار شد با بیان اینکه شهید سلیمانی در سه مقطع فداکاری های بسیاری را برای ملت ایران و انقلاب انجام داد، تاکید کرد: برهه نخست دفاع مقدس بود که در عملیات متعدد حضور فداکارانه ای داشت و حتی به جانبازی نیز رسید.

وی با بیان اینکه شهید سلیمانی در دومین مقطع در دهه 70 برای برقراری امنیت در منطقه کرمان، سیستان و شمال هرمزگان و… فداکاری های بسیاری را صورت داد، بیان کرد: شهید سلیمانی یک فرمانده واقعی و استراتژیست بود چرا که می توانست در حساس ترین و کوتاه ترین زمان، بهترین و سرنوشت سازترین تصمیمات را بگیرد و این باید برای ما الگویی باشد.

خدمت شهید سلیمانی به مردم این همرزم شهید سلیمانی با بیان اینکه در قائله اسارت 90 نفر از سربازان ما در سال 75 توسط گروهک ها در خاک افغانستان، این مدیریت شهید سلیمانی بود که با دو تیپ وارد عمق 70 کیلومتری خاک افغانستان شد و با اذن رهبر معظم انقلاب اسلامی در ارتفاعات شهر کوچک ربا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مکتب حاج قاسم الگوی مدیریت کشور/رشادت های بی نظیر در محور مقاومت

مکتب حاج قاسم الگوی مدیریت کشور/رشادت های بی نظیر در محور مقاومت