مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 14 دی 1400 ساعت 11:552022-01-04اقتصادي

کارخانه داروسازی دامپزشکی در اردبیل به بهره برداری می رسد


مدیرکل دامپزشکی استان اردبیل از بهره برداری از اولین کارخانه داروسازی دامپزشکی تا چند ماه آینده در اردبیل خبر داد و گفت: این کارخانه با سرمایه گذاری 300 میلیارد ریال احداث می شود.

- ، بهلول تکلوی ظهر سه شنبه در بازدید از مراحل افتتاح این کارخانه در اردبیل اظهار کرد: این کارخانه با پیشرفت فیزیکی 70 درصد و با سرمایه گذاری بالغ بر 300 میلیارد ریال توسط سرمایه گذار بخش خصوصی و با ظرفیت تولید 150 قلم انواع داروهای دامپزشکی در اردبیل احداث می شود.

وی خاطرنشان کرد: در حال حاضر 89 مرکز درمانی دامپزشکی، 44 مرکز مایه کوبی، 91 داروخانه دامپزشکی، 5 باب آزمایشگاه تخصصی دامپزشکی و 11 باب شرکت های پخش دارو، واکسن و مواد بیولوژیک تحت نظارت این اداره کل مشغول فعالیت و خدمات رسانی به دامداران و روستاییان استان هستند.

مدیرکل دامپزشکی استان اردبیل وی با اشاره به اینکه از ابتدای امسال نزدیک به یک هزار و 100 مورد بازدید از این مراکز انجام شده است، تصریح کرد: با افزایش این مراکز امکانات بیشتری در راستای مبارزه و پیشگیری از بیماری های دامی فراهم آمده و سطح ایمنی در واحدهای مختلف دامی روز به روز افزایش می یابد.

تکلوی گفت: با توسعه این مراکز خدماتی دامپزشکی نظارت های لازم بر فعالیت های مربوط به بهداشت و درمان دام افزایش یافته و حفظ و حراست از سرمایه های د


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کارخانه داروسازی دامپزشکی در اردبیل به بهره برداری می رسد

کارخانه داروسازی دامپزشکی در اردبیل به بهره برداری می رسد