مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 14 دی 1400 ساعت 11:552022-01-04پزشكي

اجرای طرح کنترل و پیشگیری از حیوان گزیدگی در خراسان شمالی


مسئول دبیرخانه کارگروه سلامت و امنیت غذایی دانشگاه علوم پزشکی خراسان شمالی اعلام کرد: چهارمین گروه کاری تخصصی سلامت و امنیت غذایی خراسان شمالی( ساغ ) با سه دستورجلسه و مرور مصوبات قبل برگزار شد.

- ایسنا/خراسان شمالی مسئول دبیرخانه کارگروه سلامت و امنیت غذایی دانشگاه علوم پزشکی خراسان شمالی اعلام کرد: چهارمین گروه کاری تخصصی سلامت و امنیت غذایی خراسان شمالی( ساغ ) با سه دستورجلسه و مرور مصوبات قبل برگزار شد.

محمود بهنیا گفت: طرح کنترل و پیشگیری حیوان گزیدگی و برگزاری مجمع سلامت استان و شهرستان ها با هماهنگی استانداری و فرمانداری ها دو دستور کار مهم مطرح شده در این گروه کاری بود.

وی با بیان اینکه اتلاف سگ های ولگرد نیز در قالب طرح کنترل و پیشگیری از حیوان گزیدگی در استان مطرح شده است، اضافه کرد: ساماندهی سگ های ولگرد با هماهنگی فرمانداریها و شهرداری ها اجرایی و عملیاتی می شود.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، به نقل از روابط عمومی این دانشگاه، وی فرهنگ سازی به جهت استفاده از کیسه های پارچه ای به جای کیسه های نایلونی را از مصوبات جلسات گذشته این کارگروه اعلام و اضافه کرد: موضوع مطرح شده به جهت فرهنگ سازی استفاده از کیسه های پارچه ای است که در راستای اهداف زیست محیطی مطرح شده است و عملاً بر اساس مستندات و شواهد موجود، موضوع استفاده از نایل


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اجرای طرح کنترل و پیشگیری از حیوان گزیدگی در خراسان شمالی

اجرای طرح کنترل و پیشگیری از حیوان گزیدگی در خراسان شمالی