مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 14 دی 1400 ساعت 12:052022-01-04دانش

تغییر نحوه برگزاری کنکور لازم به اجرا است


وزیر علوم، تحقیقات و فناوری در خصوص تغییرات کنکور 1402 گفت: وقتی طرحی از بالادست تصویب می شود لازم به اجرا است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، محمدعلی زلفی گل ظهر سه شنبه در جمع خبرنگاران پس از تکریم و معارفه رییس دانشگاه صنعتی اصفهان در خصوص توقف ساخت و توسعه دانشکده های شهرستان گلپایگان اظهار داشت: طرحی برای ساماندهی آموزش عالی تصویب شده که شورای گسترش آموزش عالی تعدادی از مراکز دانشگاهی را به دانشگاه های مادر ملحق کرده و یکی از این دانشکده های مد نظر دانشکده فنی مهندسی گلپایگان می باشد.

وی افزود: این الحاق می تواند ثمره های زیادی مانند استفاده از امکانات و دریافت مدرک از دانشگاه صنعتی اصفهان داشته باشد و این اتفاق زمانی که مدرک دانشگاهی توسط دانشگاه صنعتی صادر شود تأثیر گذاری بیشتری خواهد داشت اما بازهم تصمیم نهایی در آینده اعلام می شود.

وزیر علوم، تحقیقات و فناوری ادامه داد: شورای عالی انقلاب فرهنگی برای کنکور مصوبه ای تصویب کرده که از سال 1402 اجرایی شود، وقتی قانونی را مرکز فرادستی تصویب می کند جنبه قانونی دارد و باید اجرا شود و فقط در صورت ملغی شدن عملی نمی شود.

حضوری شدن دانشگاه پروتکل های خاصی می خواهد وی در خصوص حضوری شدن دانشگاه ها تصریح کرد: برای محقق شدن این اتفاق باید شرایط بحرانی که به دلیل کرونا به وجود آمده را پ


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تغییر نحوه برگزاری کنکور لازم به اجرا است

تغییر نحوه برگزاری کنکور لازم به اجرا است