مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 14 دی 1400 ساعت 12:052022-01-04اقتصادي

ضرورت تشکیل بازار بهینه سازی انرژی/چگونگی مصرف گاز خانگی نیازمند فرهنگ سازی است


تشکیل بازار بهینه سازی انرژی یک پیشنهاد عملیاتی ضروری است و ما آمادگی داریم که معادل میزان صرفه جویی مصارف بخش خانگی را از مصرف کننده نهایی خریداری کنیم.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازبازرگانی شرکت فولاد مبارکه با یک سوم نیروی انسانی به رکورد تولید دست یافت، خاطرنشان کرد: عوامل متعددی اعم از نرخ اشتغال زایی 14 درصد در صنایع، تحریم و …در کشور ما نقش دارد که در دیگر نقاط دنیا مطرح نیست پس در برنامه ریزی باید به این نکته توجه کرد که صنعت فولاد، صنعتی پیشرو، پیشران و پشتیبان سایر صنایع است و توسعه سایر صنایع به توسعه صنعت فولاد وابسته است.

محدودیت های انرژی همه صنایع را متضرر می کند وی با اشاره به تولید 30 تن فولاد خام در کشور گفت: با ظرفیت موجود، صنایع پایین دستی اعم از خودروسازی، لوازم خانگی، لوله و پروفیل به تولیدات داخلی وابسته است و هرگونه اعمال محدودیت انرژی منجر به کاهش تولید می شود که در نهایت همه صنایع متضرر خواهند شد.

طیب نیا به جایگاه دوم ایران در ذخایر گازی اشاره ای کرد و افزود: میزان مصرف گاز در کشور ما پس از آمریکا، روسیه و چین است و این نکته مهمی است که نوع مصرف ما در جهت مصرف گرایی بوده است.

70 درصد مصرف گاز در ایران در بخش خانگی است و ترکیب مصرف گاز در کشور ما در راستای توسعه صنعت نبوده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ضرورت تشکیل بازار بهینه سازی انرژی/چگونگی مصرف گاز خانگی نیازمند فرهنگ سازی است

ضرورت تشکیل بازار بهینه سازی انرژی/چگونگی مصرف گاز خانگی نیازمند فرهنگ سازی است