مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 14 دی 1400 ساعت 12:102022-01-04سياسي

استمرار انقلاب اسلامی با انسان هایی نظیر سردار سلیمانی میسر است


تولیت آستان مقدس احمدی و محمدی(ع) تاکید کرد که استمرار انقلاب اسلامی ایران با وجود انسان های بزرگی نظیر سردار سلیمانی که دارای شخصیتی ذوابعاد هستند، - ایسنا/فارس تولیت آستان مقدس احمدی و محمدی(ع) تاکید کرد که استمرار انقلاب اسلامی ایران با وجود انسان های بزرگی نظیر سردار سلیمانی که دارای شخصیتی ذوابعاد هستند، میسر می شود.

حجت الاسلام دکتر ابراهیم کلانتری در مراسم بزرگداشت سالگرد شهادت سردار سلیمانی که به همت معاونت فرهنگی و دانشجویی دانشگاه آزاد اسلامی شیراز برگزار، شد، گفت: سالها باید بگذرد تا هم مردم خودمان و هم مردم جهان به عظمت اسطوره بزرگی به نام حاج قاسم سلیمانی واقف شوند.

به نقل از دانشگاه آزاد استان فارس، کلانتری با بیان اینکه به فرموده مقام معظم رهبری، حاج قاسم سلیمانی یک فرد نبود، بلکه یک مکتب بود، گفت: امیدواریم همانطورکه جبهه مقاومت به عنوان یک جبهه فاتح و یک جبهه پیروز در جهان مطرح است و این مسیر به تدریج پیش می رود، خداوند این مکتب نورانی را به گفتمان اصلی جهانی منتهی کند.

کلانتری گفت: ملاصدرا که در خطه فارس به فلسفه شناخته شده از مفسران بزرگ قرآن بود و نگاه او به آیات و روایات چنان بدیع است که حتی رگه هایی از حرف های تازه او را در تفسیر المیزان مرحوم علامه طباطبایی نیز می توان دید، در روایتی نقل می کند


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

استمرار انقلاب اسلامی با انسان هایی نظیر سردار سلیمانی میسر است

استمرار انقلاب اسلامی با انسان هایی نظیر سردار سلیمانی میسر است