مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 14 دی 1400 ساعت 12:152022-01-04سياسي

ترویج فرهنگ شهادت رمز تداوم نظام اسلامی است


امام جمعه ایلام با اشاره به اینکه ترویج فرهنگ شهادت رمز تداوم نظام اسلامی است، گفت: صبر مادر و خانواده شهید را نمی توان احساس و درک کرد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، حجت الاسلام الله نور کریمی تبار روز سه شنبه در مراسم استقبال از مادر شهید قاسم شاه ولدی ، شهید گمانم شناسایی شده دانشگاه آزاد اسلامی واحد ایلام، اظهار کرد: 36 سال صبر مادر و خانواده شهید قاسم شاه ولدی را نمی توان احساس و درک کرد.

امام جمعه ایلام با بیان اینکه فرهنگ شهادت رمز تداوم و بقای نظام اسلامی است، بیان کرد: امام شهدا و بنیانگذار نظام مقدس اسلامی فرمود که این تربیت پاک شهیدان است که تا قیامت مزار عاشقان، عارفان و دل سوختگان و دارالشفای آزادگان خواهد بود.

حجت الاسلام کریمی تبار بیان کرد: مادرانی هستند که چشم انتظار تربت پاک شهیدشان هستند، دعا کنید این مادران شهدای عزیز که هنوز در انتظار هستند، به آروزی خود که همان پیدا شدن گمشده شان است برسند.

امام جمعه ایلام اضافه کرد: امید است قدردان نعمت شهدا باشیم، بدانید که همه مادران ایلامی، در حق این شهید عزیز، مادری کرده و به زیارت این شهید عزیز خواهند آمد و جوانان استان ایلام زائر شهید قاسم شاه ولدی خواهند بود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ترویج فرهنگ شهادت رمز تداوم نظام اسلامی است

ترویج فرهنگ شهادت رمز تداوم نظام اسلامی است