مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 14 دی 1400 ساعت 12:252022-01-04اقتصادي

کارگروه توسعه زیست بوم شناختی تشکیل شد


ستاد توسعه علوم و فناوری شناختی، کارگروه توسعه زیست بوم شناختی را تشکیل داد تا حوزه کسب و کار در حوزه علوم شناختی رونق پیدا کند.

- به نقل از ستاد توسعه علوم و فناوری شناختی، سیدمحمد مهدوی مسئول توسعه زیست بوم فناوری و خدمات شناختی ستاد توسعه علوم و فناوری های شناختی گفت: با تشکیل و فعالیت این کارگروه توسعه زیست بوم شناختی ، تلاش می شود تا نتایج و دستاوردهای حاصل از اجرای صدها طرح پژوهشی و تحقیقاتی محققان، اساتید، پژوهشگران و مراکز علمی و تخصصی تحت حمایت ستاد، در راستای تبدیل علم به ثروت، تجاری سازی شده و وارد بازار خدمات و مصرف شوند.

وی افزود: این کارگروه هم چنین می کوشد با همکاری سایر بازیگران این عرصه از جمله صندوق توسعه نوآوری و شکوفایی و صندوق های پژوهش و فناوری، ابزارهای تامین مالی مناسب اعم از انواع سرمایه گذاری و سایر ابزارهای مالی را به صاحبان دستاوردهای اجرای طرح های پژوهشی و تحقیقاتی معرفی تا محصولات، تجهیزات و ابزارها و آزمون ها در حوزه شناختی با نظارت این ستاد وارد بازار شوند.

مهدوی ادامه داد: از دلایل تشکیل و فعالیت این کارگروه می توان به رشد نسبی محصولات حوزه شناختی برای ورود به بازار مصرف و خدمات اشاره کرد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کارگروه توسعه زیست بوم شناختی تشکیل شد

کارگروه توسعه زیست بوم شناختی تشکیل شد