مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 14 دی 1400 ساعت 12:302022-01-04سياسي

حاج قاسم اهل سنت را روح و جان ما می دانست


فرماندار مینودشت در دیدار با بزرگان اهل سنت نقش سردار سلیمانی را در وحدت آفرینی بین مسلمانان بسیار مهم و اساسی توصیف کرد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، به مناسبت دومین سالگرد شهادت سردار حاج قاسم سلیمانی، فرماندار و بخشدار بخش مرکزی مینودشت با حضور در منزل دو تن از فعالان مذهبی و سیاسی اهل سنت این شهرستان دیدار کردند.

محد تقی قزلسفلی ابتدا با حضور در منزل حاج آخوند عبدالرحمن مختومی امام جماعت روستای قره چشمه مینودشت با اشاره به سالگرد شهادت سردار سلیمانی گفت: امروز روز سیدالشهدای جبهه مقاومت شهید حاج قاسم سلیمانی است؛ او خدمات زیادی برای امت اسلامی انجام داد و برای نجات مظلومین عالم تلاش کرد.

وی با بیان اینکه برای حاج قاسم سلیمانی مسلمان و غیر مسلمان و شیعه و سنی فرقی نمی کرد، افزود: این شهید بزرگوار برایش به داد مظلومان رسیدن بسیار مهم بود، ادامه داد: شهید سلیمانی برای وحدت در امت اسلام خیلی تلاش کرد و به همین خاطر محبوب همه بود و زمانی هم که دشمنان متوجه نقش او در اتحاد و وحدت مسلمین شدند سعی کردند او را حذف فیزیکی کنند .

فرماندار مینودشت با تاکید بر اینکه دشمنان ما فکر کردند با حذف فیزیکی او، دیگر حاج قاسمی وجود نخواهد داشت، ادامه داد: حاج قاسم نگاهش این بود که اهل سنت ما روح و جان ما هستند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

حاج قاسم اهل سنت را روح و جان ما می دانست

حاج قاسم اهل سنت را روح و جان ما می دانست