مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 14 دی 1400 ساعت 12:302022-01-04سياسي

سفیر نیکاراگوئه: سردار سلیمانی باید الگویی برای دانشجویان و جوانان ایرانی باشد


به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار دانشگاه خبرگزاری دانشجو، ایساچ لنین براوو، سفیر نیکاراگوئه در ایران در مراسم بزرگداشت دومین سالروز شهادت سپهبد شهید قاسم سلیمانی فرمانده نیروی قدس سپاه که با عنوان قهرمان صلح و از سوی اتحادیه انجمن های اسلامی دانشجویان مستقل و با .

- سفیر نیکاراگوئه در ایران گفت: دانشجویان نیز مسئولیت دارند که سلیمانی را الگوی خود قرار دهند و راهش را چه در زمان تحصیل و چه در زمان فارغ التحصیلی در راستای دفاع از انقلاب اسلامی ادامه بدهند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار دانشگاه خبرگزاری دانشجو، ایساچ لنین براوو، سفیر نیکاراگوئه در ایران در مراسم بزرگداشت دومین سالروز شهادت سپهبد شهید قاسم سلیمانی فرمانده نیروی قدس سپاه که با عنوان قهرمان صلح و از سوی اتحادیه انجمن های اسلامی دانشجویان مستقل و با حضور سفرای جبهه مقاومت و آمریکای لاتین در دانشگاه تهران برگزار شد، گفت: از شما دانشجویان به خاطر دعوت بنده تشکر می کنم چرا که برای دولت نیکاراگوئه حضور در چنین مراسمی مایه افتخار است.

وی با بیان اینکه، چون دو انقلاب اسلامی ایران و انقلاب ساندویستی نیکاراگوئه به خاطر یک موضوع و در یک سال به وقوع پیوسته اند ما دارای روابط مستحکم و برادری هستیم، اظهار کرد: ما باید با جان و دل از هر دو انقلاب خود در ایران و نیکاراگوئه دفاع کنیم و آن ها را ز


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

سفیر نیکاراگوئه: سردار سلیمانی باید الگویی برای دانشجویان و جوانان ایرانی باشد

سفیر نیکاراگوئه: سردار سلیمانی باید الگویی برای دانشجویان و جوانان ایرانی باشد