مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 14 دی 1400 ساعت 12:352022-01-04سياسي

بستر هنر شایسته ترین عنصر معرفی سردار سلیمانی است


هنر بهترین و شایسته ترین ابزار در انتقال سیره، سلوک و اندیشه حاج قاسم سلیمانی است تا در سطح جهانی و بین المللی این شخصیت بی نظیر مقاومت را معرفی کنیم.

- ، سیدحامد عاملی ظهر سه شنبه در اختتامیه اولین کنگره بین المللی شعر اوره ک لر سرداری در سالن ولایت سپاه اردبیل اظهار کرد: سردار حاج قاسم سلیمانی نه تنها در ایران بلکه در تمامی کشورهای آزادیخواه جهان به عنوان نماد مقاوم و یک انسان جامع و کامل شناخته شده و سیره و سلوک رفتاری این شهید بزرگوار در اعماق وجود انسان ها نفوذ کرده است.

وی با اشاره به اینکه شهادت سردار سلیمانی همچون چراغی پرفروغ در جهان پرتوافشانی کرده و راه حق و باطل را از هم جدا می کند، خاطرنشان کرد: امروز در هر کشوری پیام حق و حقانیت به گوش می رسد همگی با تاسی به روحیه جهاد، شهاد طلبی و مقاومت سردار شهید حاج قاسم سلیمانی است که ادبیات جدیدی از مقاومت، ایثار و جهاد را به دنیا عرضه کرده است.

استاندار اردبیل سردار سلیمانی را پدیده قرن و چهره جهانی مقاومت اعلام کرد و گفت: برای معرفی این چهره بزرگ ارزشی هنر بهترین و شایسته ترین ابزار در انتقال سیره، سلوک و اندیشه حاج قاسم سلیمانی است تا در سطح جهانی و بین المللی این شخصیت بی نظیر مقاومت را معرفی کنیم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بستر هنر شایسته ترین عنصر معرفی سردار سلیمانی است

بستر هنر شایسته ترین عنصر معرفی سردار سلیمانی است