مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 14 دی 1400 ساعت 13:352022-01-04اقتصادي

خانه های هلال زنجان به 212 باب افزایش یافت


 مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان زنجان گفت: خانه های هلال زنجان به 212 باب افزایش یافت.

- ، سید قاسم موسوی روز دوشنبه در مراسم افتتاح خانه هلال شهرک صنعتی روی گفت: با راه اندازی خانه هلال در شرکت خدماتی، صنعتی و تخصصی شهرک روی زنجان تعداد خانه های هلال فعال در مناطق شهری و روستایی استان زنجان به 212 باب افزایش یافت.

وی اظهار کرد: راه اندازی خانه های هلال در راستای تحقق برنامه های پنج ساله جمعیت هلال احمر و ارتقای شاخص مشارکت های مردمی و تامین منابع داوطلبی با ایجاد خانه های هلال در مناطق شهری و روستایی انجام می شود.

مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان زنجان با بیان اینکه در حال حاضر بیش از سه هزار و 100 عضو فعال در گروه های سنی کودکان، نوجوانان، جوانان و بزرگسالان در خانه های هلال استان هستند، گفت: توانمندسازی جامعه و گسترش آموزش های امدادی، ایجاد فرهنگ داوطلب محوری، آشنایی با خدمات در مواقع بحرانی، نحوه جمع آوری کمک های نقدی و غیرنقدی در شرایط بحرانی و امدادرسانی از مهمترین برنامه های آموزشی در خانه های هلال است.

موسوی تاکید کرد: افزایش تاب آوری جوامع شهری، روستایی و محلات، استفاده از ظرفیت محلات و روستاها برای تسریع در پاسخگویی به حوادث و سوانح و بالابردن توان خودامدادی مردم در مقابله با حوادث، ساماندهی، جذب و مدیریت نیروهای


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

خانه های هلال زنجان به 212 باب افزایش یافت

خانه های هلال زنجان به 212 باب افزایش یافت