مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 14 دی 1400 ساعت 13:452022-01-04اقتصادي

ایجاد کارخانه آسفالت همدان با استفاده از فناورهای نوین


رییس کمیسیون فنی عمرانی شورای شهر همدان گفت: احداث کارخانه آسفالت جدید با استفاده از فناورهای نوین افزایش بهره وری را به دنبال دارد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از همدان؛ مهدی حیدری عصر امروز در جلسه کمیسیون فنی عمرانی و حمل و نقل و ترافیک شورای شهر با محوریت بررسی احداث کارخانه آسفالت جدید با استفاده از فناوری های نوین و تعیین تکلیف فعالیت و بدهی های شرکت الیت اظهار کرد: یکی از سیاست های مهم در بودجه 1401 شهرداری که توسط اعضای شورای شهر تدوین و ابلاغ شده، استفاده از فناوری های نوین در حوزه های مختلف مدیریت شهری است که در راستای ارتقای سطح کمی و کیفی خدمات به مردم بسیار حایز اهمیت و راهگشاست.

وی با بیان اینکه بخشی از بودجه شهرداری از طریق مردم تامین می شود و باید در راستای خدمت به شهروندان به بهترین نحو به کار گرفته شود، گفت: لکه گیری و آسفالت معابر اصلی و فرعی یکی از عمده درخواست های شهروندان است که مجموعه مدیریت شهری به این حوزه نگاه ویژه ای دارد.

رییس کمیسیون فنی عمرانی شورای شهر همدان افزود: با توجه به گستردگی کار و لزوم توزیع عادلانه آسفالت با کیفیت و با عمر بالا در سطح شهر، بهره گیری از فناوری های نوین در این حوزه بیش از پیش ضرورت دارد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ایجاد کارخانه آسفالت همدان با استفاده از فناورهای نوین

ایجاد کارخانه آسفالت همدان با استفاده از فناورهای نوین