مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 14 دی 1400 ساعت 13:552022-01-04سياسي

«مکتب شهید سلیمانی» مکتب عدالت و مبارزه با استکبار است


شهید سلیمانی دلسوز تمام بشریت بود و مکتب جهادی و جهانی وی برای دست یافتن همه انسان ها به عدالت و برابری و مبارزه با استکبار است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از اردبیل، حسن نوری عصر امروز در یادواره شهدای شهرستان پارس آباد با محوریت شهید حاج قاسم سلیمانی که در مصلای امام خمینی(ره) این شهرستان برگزار شد، اظهار کرد: شهید سلیمانی دلسوز تمام بشریت بود و مکتب جهادی و جهانی وی برای دست یافتن همه انسان ها به عدالت و برابری و مبارزه با استکبار بوده و شهادت مظلومانه این سردار مقاومت و هم رزمانش، نقطه عطفی در قطع دست و سیطره چندین ساله امریکا از منطقه است.

وی با بیان ویژگی های سردار سلیمانی افزود: اخلاص، سرباز ولایت، جامعیت ابعاد، قدرت تدبیر و منطق استوار، مردم داری و عشق به مردم، حریت و آزادگی و تکلیف گرایی از ویژگی های این شهید والامقام است.

فرمانده سپاه پارس آباد با تاکید بر ضرورت تداوم راه و مکتب شهید حاج قاسم سلیمانی، بیان کرد: سردار سلیمانی جزو رویش های اصیل انقلاب اسلامی ایران بود که جان خود را در طبق اخلاص و در مسیر ولایت مداری عرضه کرد.

نوری با اشاره به این که درخت تنومند انقلاب اسلامی به واسطه خون شهدا آبیاری شده و به بار نشسته ادامه داد: حاصل این همه رشادت ها و از جان گذشتگی ها امنیت و آرامش کشور عزیزمان در منطقه است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

«مکتب شهید سلیمانی» مکتب عدالت و مبارزه با استکبار است

«مکتب شهید سلیمانی» مکتب عدالت و مبارزه با استکبار است