مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 14 دی 1400 ساعت 14:202022-01-04سياسي

سستی در پیگیری پرونده ترور سردار سلیمانی پذیرفته شده نیست


رییس سازمان حقوقدانان بدون مرز با بیان اینکه ملاحظات سیاسی نباید مانعی در جهت پیگیری پرونده شهید سلیمانی در مجامع بین المللی باشد گفت: سستی در پیگیری پرونده ایشان از هیچ کس پذیرفته شده نیست.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از همدان به نقل از دفتر روابط عمومی و تشریفات سازمان حقوقدانان بدون مرز، علیرضا ترکستانی با اشاره به کندی روند پیگیری پرونده سردار شهید حاج قاسم سلیمانی در ابعاد بین الملل اظهار کرد: ملاحظات سیاسی نباید مانعی در جهت پیگیری شهید سلیمانی در مجامع بین المللی باشد.

وی با اشاره به اینکه همه دولتمردان و سیاسیون و فرماندهان نظامی و انتظامی و تک تک آحاد مردم در قبال خون به ناحق ریخته شده سردار سلیمانی مسئولیت دارند، گفت: سستی در پیگیری پرونده ایشان از هیچ کس پذیرفته شده نیست.

رییس سازمان حقوقدانان بدون مرز  با اشاره به اینکه ترور ناجوانمردانه سردار شهید سلیمانی نقض قواعد حاکم بر حقوق بین الملل محسوب و به جد باید پیگیر موضوع در مجامع بین المللی باشیم، بیان کرد: عدم پیگیری قاطع و مناسب در مجامع بین المللی موجب عادی شدن و بوجود آمدن عرفی غلط در نظام حقوق بین الملل خواهد شد.

وی در خاتمه با اشاره به ضرورت استفاده دولت و سپاه از اساتید حقوق بین الملل در پیگیری پرونده سردار سلیمانی اظهار امیدواری کرد با استفاده از اسا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

سستی در پیگیری پرونده ترور سردار سلیمانی پذیرفته شده نیست

سستی در پیگیری پرونده ترور سردار سلیمانی پذیرفته شده نیست