مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 14 دی 1400 ساعت 15:152022-01-04سياسي

سلب اعتماد عمومی از آثار تخلفات مدیران است


رییس کل دادگستری خراسان شمالی با تاکید بر اینکه تخلف و جرائم مدیران باعث سلب اعتماد عمومی و هدر رفت سرمایه نظام می شود، گفت: باید از مدیران پاک دست در نظام های اجرایی استفاده کرد.

- ، حجت الاسلام والمسلمین براتی زاده عصر سه شنبه در نشست با بازرسان خراسان شمالی که در محل دادگستری استان برگزار شد، اظهار کرد: انتظار ما این است که بخش پیشگیری بیش از پیش فعال شود؛ چراکه ثابت شده هزینه آن به مراتب کمتر از درمان و اجرای مجازات های قانونی است.

رییس کل دادگستری خراسان شمالی با اشاره به اینکه نظام جمهوری اسلامی برای تربیت یک مدیر هزینه های متعددی را متحمل می شود، گفت: حیف است مدیران به دلایل مختلف به راحتی حذف و از چرخه نظام اداری و اجرایی کنار بروند؛ لذا باید تلاش کنیم در حد توان مدیران خود را در برابر مخاطرات و آسیب های احتمالی مصونیت ببخشیم و حفظ کنیم.

وی هدر رفت سرمایه نظام و سلب اعتماد عمومی را از جمله مهمترین آثار منفی و تبعات متأثر از ارتکاب جرایم و تخلفات از سوی مسئولان برشمرد و عنوان کرد: باید تلاش کنیم از مدیران سالم و پاک دست در نظام اداری و اجرایی استان استفاده شود.

براتی زاده با تأکید بر ضرورت هم افزایی، همکاری و تعامل بیشتر دستگاه قضایی استان و اداره کل بازرسی، بیان کرد: رفع مشکلات موجود نیازمند نشست مشترک تعاملی است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

سلب اعتماد عمومی از آثار تخلفات مدیران است

سلب اعتماد عمومی از آثار تخلفات مدیران است