مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 14 دی 1400 ساعت 15:302022-01-04اقتصادي

اختصاص 21 میلیارد ریال برای رفع نواقص پروژه های افتتاح شده کاشان


بیش از 21 میلیارد ریال برای رفع نقص پروژه های افتتاح شده کاشان اختصاص داده شده است.

- ، حسن بخشنده امنیه بعد از ظهر سه شنبه در جمع خبرنگاران با اشاره به اینکه در انجام پروژه های شهری به هیچ عنوان کیفیت را فدای کمیت نمی کنیم، اظهار داشت: در این دوره شاهد برخی از پروژه ها بودیم که با وجود افتتاح اما قابل بهره برداری نبود.

وی با بیان اینکه این پروژه ها نیاز به اقدامات تکمیلی دارد، ابراز داشت: یکی از این پروژه ها که با وجود افتتاح قابل بهره برداری نبود، بلوار فرش بود.

شهردار کاشان با اشاره به اینکه مدیریت شهری برای ارتقای مؤلفه های ایمنی و ترافیکی بلوار فرش تلاش می کند، تصریح کرد: در کنار تمام ایرادات فنی و پیچ و خم های زیاد این بلوار متأسفانه حوضه آب ریز تقی زاده نیز در مسیر این بلوار پر شده است و در صورت بارندگی شدید و پر شدن دریاچه مصنوعی، این محدوده دچار وضعیت خطرناکی می شود.

وی با اشاره به اینکه خانه فرهنگ آفرینش، استخر مروارید، خانه فرهنگ حسین پور و غیره از جمله دیگر پروژه های افتتاح شده به صورت ناقص هستند، خاطرنشان کرد: برای رفع نواقص این پروژه ها اعتباری بالغ بر 21 میلیارد ریال صرف شده است.

بخشنده امنیه با اشاره به پروژه محور امیرکبیر گفت: 10 پلاک دیگر با مساحت تقریبی 5200 متر مربع باقیمانده در مسیر آزادسازی این محور وجود دا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اختصاص 21 میلیارد ریال برای رفع نواقص پروژه های افتتاح شده کاشان

اختصاص 21 میلیارد ریال برای رفع نواقص پروژه های افتتاح شده کاشان