مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 14 دی 1400 ساعت 15:402022-01-04بين الملل

رهبر اپوزیسیون ترکیه: اگر به قدرت برسیم با مصر و سوریه آشتی می کنیم


من هیچ گاه نژادپرست نبوده ام و همه برادران سوری خود را با ساز و آواز به شهرهایشان می فرستیم؛ اما اجازه دهید سوری ها در کشورشان در آرامش زندگی کنند.

- : من هیچ گاه نژادپرست نبوده ام و همه برادران سوری خود را با ساز و آواز به شهرهایشان می فرستیم؛ اما اجازه دهید سوری ها در کشورشان در آرامش زندگی کنند.

رهبر حزب جمهوری خلق ترکیه اظهار کرد که در صورت روی کار آمدن مخالفان دولت، ترکیه با مصر و سوریه آشتی خواهد کرد و اولین قدمی که حزبش در خارج از کشور بر می دارد، ترمیم روابط با این کشور است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، کمال قلیچداراوغلو رهبر حزب جمهوری خلق ترکیه گفت: اولین قدمی که حزبش در خارج از کشور در صورت رسیدن به قدرت بر می دارد، ترمیم روابط با مصر و سوریه است.

قلیچداراوغلو با بیان اینکه در صورت روی کار آمدن مخالفان دولت، ترکیه با مصر و سوریه آشتی خواهد کرد و جمهوری ترکیه به جایگاه اصلی خود باز خواهد گشت، افزود: حداکثر ظرف دو سال آینده آوارگان سوری به کشورشان بازگردانده خواهند شد.

وی گفت: من هیچ گاه نژادپرست نبوده ام و همه برادران سوری خود را با ساز و آواز به شهرهایشان می فرستیم؛ اما اجازه دهید سوری ها در کشورشان در آرامش زندگی کنند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

رهبر اپوزیسیون ترکیه: اگر به قدرت برسیم با مصر و سوریه آشتی می کنیم

رهبر اپوزیسیون ترکیه: اگر به قدرت برسیم با مصر و سوریه آشتی می کنیم