مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 14 دی 1400 ساعت 15:552022-01-04اقتصادي

نگاه تشریفاتی به پژوهش در دستگاه های اجرایی باید تغییر کند


معاون توسعه مدیریت و منابع انسانی استانداری خوزستان گفت: منابع و اعتبارات پژوهش باید به هر نحوی تامین شود زیرا یکی از مشکلات متولیان امر پژوهش، - ایسنا/خوزستان معاون توسعه مدیریت و منابع انسانی استانداری خوزستان گفت: منابع و اعتبارات پژوهش باید به هر نحوی تامین شود زیرا یکی از مشکلات متولیان امر پژوهش، اختصاص پایین اعتبارات پژوهشی است که باید این اعتبارات افزایش یابند.

سید احمد موالی زاده در اختتامیه هفته پژوهش که امروز (14 دی ماه) برگزار شد ، اظهار کرد: امسال بنا نداشتیم نمایشگاه هفته پژوهش را برگزار کنیم؛ جلسه ای در این زمینه تشکیل شده بود که اعضای شورا عنوان کردند به دلیل مسائل مالی امکان برگزاری این نمایشگاه را ندارند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، وی افزود: این در حالی است که یک سال شاهد فعالیت پژوهشگران و فناوران جوانی بودیم که نیاز به حمایت دارند و تمام هم و غم شان این است که در سال یک نمایشگاه برگزار شود تا کار خود را به نمایش بگذارند و فراهم نکردن این بستر برای آن ها بسیار حیف بود بنابراین برای برگزاری این نمایشگاه تلاش و این کار انجام شد.

معاون توسعه مدیریت و منابع انسانی استانداری خوزستان با اشاره به دستاوردهای این نمایشگاه، بیان کرد: هفته پژوهش و فناوری به منظور فرهنگ سازی پژوهش در اقصی نقاط و اقشار مختلف است؛ این موضوع


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نگاه تشریفاتی به پژوهش در دستگاه های اجرایی باید تغییر کند

نگاه تشریفاتی به پژوهش در دستگاه های اجرایی باید تغییر کند