مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 14 دی 1400 ساعت 17:252022-01-04اقتصادي

خط تولید نشاسته حفاری جهاد دانشگاهی، نمونه بارز تجاری سازی پژوهش های تحقیقاتی


خط تولید نشاسته حفاری جهاد دانشگاهی اردبیل، نمونه بارزی از تجاری سازی پژوهش های تحقیقاتی است که چهره صنعتی و اقتصادی استان را ارتقا خواهد بخشید.

- ایسنا/اردبیل استاندار اردبیل گفت: خط تولید نشاسته حفاری جهاد دانشگاهی اردبیل، نمونه بارزی از تجاری سازی پژوهش های تحقیقاتی است که چهره صنعتی و اقتصادی استان را ارتقا خواهد بخشید.

سید حامد عاملی 14 دی در جریان بازدید از خط تولید نشاسته حفاری جهاد دانشگاهی استان اردبیل افزود: این واحد صنعتی خدمت ارزشمندی از این نهاد انقلابی در راستای پیشگیری از خام فروشی محصول سیب زمینی استان و تبدیل آن به محصول استراتژیک نشاسته صنعتی است .

وی از آمادگی استانداری اردبیل برای مساعدت جهت راه اندازی فازهای بعدی این واحد صنعتی خبر داد و اضافه کرد: پشت چنین طرح فناورانه ای یک برنامه ریزی دقیق و بهره گیری از تمام ظرفیت های موجود جهاد دانشگاهی به چشم می خورد.

استاندار اردبیل، کسب رتبه واحد در حال توسعه برتر جهاد دانشگاهی کشور توسط جهاد دانشگاهی اردبیل و انتخاب خط تولید نشاسته حفاری این واحد به عنوان طرح برتر پژوهشی و فناورانه در پنجمین دوره برترین های پژوهش و فناوری جهاد دانشگاهی کشور در سال 1400 را تبریک گفت و این موفقیت ها را مایه افتخار استان دانست.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

خط تولید نشاسته حفاری جهاد دانشگاهی، نمونه بارز تجاری سازی پژوهش های تحقیقاتی

خط تولید نشاسته حفاری جهاد دانشگاهی، نمونه بارز تجاری سازی پژوهش های تحقیقاتی