مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 14 دی 1400 ساعت 17:502022-01-04سياسي

استقبال از شهدای گمنام در آذربایجان غربی باشکوه برگزار شود


سرپرست معاونت سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری آذربایجان غربی گفت: دستگاه های اجرایی برای برگزاری باشکوه مراسم استقبال از شهدای گمنام و تشییع پیکرهای مطهر، - ، رضا ابراهیمی سه شنبه شب در جلسه هماهنگی تشییع پیکر پاک شهدای گمنام در آذربایجان غربی، اظهار کرد: شهرداری ارومیه 10 دستگاه اتوبوس را آماده کند تا مردم را به محل تدفین شهدای گمنام منتقل کند.

وی ادامه داد: صدا و سیما نسبت به پخش مراسم شبی با شهدا اهتمام داشته باشد و دستگاه های مربوطه نیز نسبت به فضاسازی شهری اقدام کنند.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری آذربایجان غربی گفت: دستگاه های مرتبط نظم و اجرای مراسم را به صورت دقیق رصد و کنترل کنند تا مشکلی در این زمینه وجود نداشته باشد.

ابراهیمی بیان کرد: باید شهرداری، نیروی انتظامی و تمام دستگاه های اجرایی مرتبط به وظایف خود به درستی عمل کنند.

مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس آذربایجان غربی نیز گفت: همزمان با سالروز شهادت حضرت فاطمه زهرا (س) پیکر چهار شهید گمنام فردا چهارشنبه با استقبال مردمی وارد این استان شده و تشییع و تدفین می شوند.

جلیل وحیدی اظهار کرد: پیکر مطهر این شهدای گمنام دوران دفاع مقدس فردا، از طریق فرودگاه شهید باکری ارومیه با استقبال مسؤولان و مردم وارد آذربایجان غربی می شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

استقبال از شهدای گمنام در آذربایجان غربی باشکوه برگزار شود

استقبال از شهدای گمنام در آذربایجان غربی باشکوه برگزار شود