مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 14 دی 1400 ساعت 18:302022-01-04سياسي

مومنان انقلابی دوران معاصر شهید سلیمانی را سرمشق خود قرار دهند


مکتب سردار سلیمانی سیره و شیوه ای را در زندگی برای ما به تصویر کشیده که هر کسی بخواهد یک فرد مومن نقلابی دوران معاصر شود، - شهید سلیمانی را الگو قرار دهد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازپرورش یافته بود بیان کرد: مقام شهادت مقام والایی است و همه ائمه اطهار (ع) با شهادت از دنیا رفتند و شهادت سردار سلیمانی یک مقام و جایگاه ویژه دیگری نیز داشت که رهبر معظم انقلاب آن را به عنوان مکتب عنوان کردند.

نماینده ولی فقیه در آذربایجان غربی با اشاره به مبارزات و زندگی سردار سلیمانی گفت: وقتی تکفیری ها نام سردار سلیمانی را می شنیدند ترس سراسر وجودشان را می گرفت اما ایشان در مقابل مردم و خانواده های شهدا بسیار خاضع و نجیب بود و اکنون در فراق این عزیز که عاشق شهادت و چهل سال به دنبال شهادت بود، تشنه دیدار هستیم.

امام جمعه ارومیه با تسلیت ایام شهادت حضرت فاطمه الزهرا (س) همچنین افزود: پیامبر اعظم (ص) به حضرت فاطمه (س) فرمودند، فاطمه جان اگر عمل نداشته باشی نمی توانم برائت کاری کنم و به واقع عمل و ایمان، ما را در روز قیامت نجات خواهد داد.

حجت الاسلام قریشی ادامه داد: عابدتر از حضرت فاطمه زهرا (س) در امت اسلامی وجود ندارد و امروز نیز ما باید با پیروی از سیره ایشان با نماز، روزه، رعایت حق الناس و محرم و نامحرم و اطاعت از رهبری، ایمان و عمل خود را تقویت کنیم چرا که بدون عمل


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مومنان انقلابی دوران معاصر شهید سلیمانی را سرمشق خود قرار دهند

مومنان انقلابی دوران معاصر شهید سلیمانی را سرمشق خود قرار دهند