مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 14 دی 1400 ساعت 19:152022-01-04سياسي

افتتاح نمایشگاه گروهی هنرهای تجسمی «بصیرت سلیمانی»


نمایشگاه بین المللی گروهی هنرهای تجسمی «بصیرت سلیمانی»» روز سه شنبه 14 دی با حضور نماینده ولی فقیه در بنیاد شهید و امور ایثارگران افتتاح شد.

- نمایشگاه بین المللی گروهی هنرهای تجسمی بصیرت سلیمانی روز سه شنبه 14 دی با حضور نماینده ولی فقیه در بنیاد شهید و امور ایثارگران افتتاح شد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا حجت الاسلام و المسلمین یوسفعلی شکری، نماینده ولی فقیه در بنیاد شهید و امور ایثارگران در این مراسم که به منظور تجلیل از خانواده شهدای مدافع حرم در موزه مرکزی شهدا برگزار شد، ضمن تقدیر و تجلیل از خانواده شهدای مدافع حرم و خانواده شهدای هسته ای، گفت: اگر خانواده معظم شهدا صبوری نمی کردند امروز درخت تنومند انقلاب اسلامی پر آوازه نبود.

نماینده ولی فقیه در بنیاد شهید و امور ایثارگران با اشاره به دومین سالگرد شهید سردار حاج قاسم سلیمانی گفت: امروز در همه رسانه ها و شبکه های تلویزیونی صحبت از شهید سلیمانی است.

شهید حاج قاسم سلیمانی تجسمی از همه شهدا بود و شهدا برای امنیت ما از همه چیز خود گذشتند.

حجت الاسلام و المسلمین شکری در این مراسم با اشاره به یکی از داستان های عبرت آموز قرآن در سوره بقره به داستان سپاه طالوت و جالوت و به اهمیت اطاعت از ولایت برای پیروزی در مقابل استکبار اشاره کرد و گفت: سپاه طالوت با اطاعت از رهبری که خدا برای آن ها


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

افتتاح نمایشگاه گروهی هنرهای تجسمی «بصیرت سلیمانی»

افتتاح نمایشگاه گروهی هنرهای تجسمی «بصیرت سلیمانی»