مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 14 دی 1400 ساعت 19:502022-01-04سياسي

اختیارات بیشتری به مسئولان شاهین شهر داده شود / لزوم تکمیل طرح تفصیلی


برای انجام کارهای روی زمین مانده در شاهین شهر باید اختیارات بیشتری به مسئولان این شهر داده شود.

- ، محمد کاظمی طبا شامگاه سه شنبه در آیین تکریم و معارفه شهردار شاهین شهر ضمن تسلیت ایام شهادت حضرت فاطمه (س) ضمن تاکید بر لزوم ثبات مدیریتی در شاهین شهر اظهار داشت: این امر نیازمند دادن اختیارات به مسئولان شهرستان است.

وی با بیان اینکه در شاهین شهر کارهای بزرگی انجام شده است، ابراز داشت: اما همچنان کار نکرده نیز در این شهرستان وجود دارد و برای تحقق آن لازم است که اختیارات بیشتری به شهرستان داده شود.

فرماندار شاهین شهر با تاکید بر اینکه اجرای منویات رهبر معظم انقلاب باید در اولویت فعالیت های شهرداری باشد، اضافه کرد: در این زمینه باید شهر را به سمت اسلامی شدن پیش ببریم و برای این امر از ظرفیت نخبگان، دانشگاهیان و حوزه های علمیه برای اقدامی فرهنگی و انقلابی استفاده کرد.

وی با بیان اینکه نوسازی ناوگان حمل و نقل عمومی در شاهین شهر نیاز به اقدام فوری دارد، تصریح کرد: برای این امر باید با برنامه ریزی درست از ظرفیت های ملی و به ویژه اوراق بهادار نیز استفاده کرد.

کاظمی طبا با بیان اینکه حل مشکل پساب شاهین شهر نیز از دیگر اولویت های شهرداری شاهین شهر باشد، ادامه داد: ساماندهی فضای سبز و اتمام پروژه های نیمه تمام عمرانی نیز از دیگر اولو


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اختیارات بیشتری به مسئولان شاهین شهر داده شود / لزوم تکمیل طرح تفصیلی

اختیارات بیشتری به مسئولان شاهین شهر داده شود / لزوم تکمیل طرح تفصیلی