مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 14 دی 1400 ساعت 20:052022-01-04اقتصادي

اختصاص 3 میلیارد و 800 میلیون تومان اعتبار برای روستا های هدف گردشگری تربت حیدریه


مدیر بنیاد مسکن انقلاب اسلامی شهرستان تربت حیدریه گفت: معابر پنج روستای هدف گردشگری تربت حیدریه با اعتبار 3 میلیارد و 800 میلیون تومان سنگ فرش می شود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از تربت حیدریه، اصغر کوهسرخی مدیر بنیاد مسکن انقلاب اسلامی شهرستان تربت حیدریه گفت: سنگ فرش معابر 5 روستا ی گردشگری بسک، رودمعجن، رزگ، خرم، نظامیه و بکاول با 3 میلیارد و 800 میلیون تومان اعتبار در حال اجراست.

وی افزود: استفاده از مصالح بومی و محلی در اجرای طرح هادی در روستا های دارای پتانسیل گردشگری دراولویت کاری بنیاد مسکن انقلاب اسلامی قراردارد.

سازگاری و دوام مناسب در برابر عوامل جوی نظیر یخبندان و فرسایش، هماهنگی با بافت، سیما ومنظر روستا، هویت بخشی به کالبد و ارتقای زیبایی بعدی روستا، امکان ایجاد تنوع با استفاده از شکل، رنگ و طرح های مختلف در زمان اجرا، کاهش هزینه های ترمیم و اصلاح، ایجاد سرزندگی و محیط بهتر و سالم تر، حفظ محیط زیست و بافت سنتی، قدیمی و تاریخی روستا ها از مزایای استفاده از سنگ فرش در اجرای معابر روستایی است.

کوهسرخی خاطرنشان کرد: مهمترین موضوع در خصوص رشد، توسعه و عمران روستا ها استفاده از راهبرد توسعه مشارکتی و آموزش و فرهنگ سازی و همچنین استفاده از نظرات روستاییان عزیز درتمامی مراحل برنامه ریزی و اجرا عملیات است و در این خص


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اختصاص 3 میلیارد و 800 میلیون تومان اعتبار برای روستا های هدف گردشگری تربت حیدریه

اختصاص 3 میلیارد و 800 میلیون تومان اعتبار برای روستا های هدف گردشگری تربت حیدریه