مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 14 دی 1400 ساعت 20:152022-01-04بين الملل

مصالحه صدها نفر از عناصر وابسته به آمریکا با دولت سوریه


منابع حاضر در شرق سوریه با اشاره به مصالحه صدها نفر از عناصر وابسته به آمریکا با دولت سوریه، خبر دادند که تعداد افرادی که با دمشق مصالحه کردند، - به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه بین الملل خبرگزاری فارس، مصالحه مردم استان به نقل از منابع امنیتی و قبایل دیرالزور گزارش کرد که تعداد افرادی که مصالحه کرده اند، از 25000 غیرنظامی و سرباز فراتر رفته است که شامل تعداد زیادی از شبه نظامیان سابق و صدها نفر از عناصر وابسته به آمریکا نیز می شود.

  محمود الریس نماینده پارلمان سوریه که از بزرگان طایفه البصریه نیز است، گفت: مصالحه ای که در پایان سال گذشته، دولت اعلام کرد، فرصتی برای مردم دیرالزور است، از جمله افراد تحت تحقیب تا بتوانند زندگی عادی خود را از سر بگیرند و به محل زندگی خود بازگردند.

الریس تأکید کرد:  ما در حال هماهنگی و ارتباط با کسانی هستیم که خواستار مصالحه و ساکن مناطقی از الجزیره [واقع در شرق] سوریه هستند که تحت تسلط نیروهای اشغالگر آمریکایی و عناصر وابسته به آنها قرار دارد .

نظامیان آمریکا و عناصر وابسته به ساکنان محلی اجازه نمی دهند که ساکنان مناطق تحت اشغال آنها، با دولت سوریه مصالحه کنند.

عبدالله الشلاش، رییس مرکز آشتی سوریه و روسیه نیز گفت که اقبال از مصالحه، از همان روز نخست آغاز شد و هم اکنون نیز استقبال زیادی از آن می شود که بیانگر


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مصالحه صدها نفر از عناصر وابسته به آمریکا با دولت سوریه

مصالحه صدها نفر از عناصر وابسته به آمریکا با دولت سوریه