مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 14 دی 1400 ساعت 20:352022-01-04سياسي

وداع با 2 شهید گمنام در نکا و غم سنگین نبود حاج قاسم با روایت های همرزمش


مردم شهرستان نکا هم در شب و روزهای منتهی به شهادت حضرت فاطمه زهرا(س) و شهادت سردار سلیمانی همچون سراسر مازندران عزادار شهدا و حاج قاسم هستند و در میان غم و اندوه با شهدای خود وداع کردند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار خبرگزاری فارس از شهرستان نکا، مردم دیار علویان در روزهای منتهی به شهادت حضرت فاطمه زهرا(س) و شهادت سردار سلیمانی، بار دیگر میزبان مهمانانی از جنس نور و لاله و ریحان هستند؛ و این شب و روزها ما میزبان شهدایی هستیم که با خود نور و عشق قسمت می کنند.

مازندران در حالی میزبان 6 آلاله زهرایی در این شب و روزهاست که براساس برنامه ریزی های ستاد گرامیداشت شهدای گمنام، برنامه های استقبال، تشییع و تدفین از شنبه 11 دی ماه آغاز و تا پنج شنبه 16 دی ماه امسال در سطح استان مازندران برگزار خواهد شد.

  آنچه در همه شهرهای مازندران در این روزها می بینیم؛ عشق و دلدادگی به شهدا و آرزوی شهادتی است که از زبان هر عاشق شهادتی جاری می شود و التماس شهادت و پاک شدن دعایی است که ورود زبان بسیاری از مردم دیارعلویان در این روزهاست.

در این بین و در همه دلدادگی هایی که در چند روز گذشته به تصویر کشیده شد؛ سخنان و بیان خاطرات حاج قاسم از زبان همرزمی که با او بوده و زیسته است و سراسر سخنرنی اش اشک و آه برای سردار سلیمانی و شهادت است، شنیدنی تر است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

وداع با 2 شهید گمنام در نکا و غم سنگین نبود حاج قاسم با روایت های همرزمش

وداع با 2 شهید گمنام در نکا و غم سنگین نبود حاج قاسم با روایت های همرزمش