مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 14 دی 1400 ساعت 21:052022-01-04اقتصادي

احتمال حذف مالیات بر ارزش افزوده از پروازهای خارجی


مدیرکل دفتر نظارت بر فرودگاه ها و شرکت ها و موسسات هوانوردی سازمان هواپیمایی کشوری جزییات اجرای مالیات بر ارزش افزوده در قیمت بلیت هواپیما را اعلام کرد و گفت: - به دلیل وجود برخی ابهامات در این زمینه، احتمال حذف مالیات بر ارزش افزوده از پروازهای خارجی وجود دارد.

حسن خوشخو در گفت وگو با ایسنا اظهار کرد: موضوعی که در این زمینه وجود دارد، مساله مالیات بر ارزش افزوده ای است که شش ماه پیش از سوی مجلس تصویب شد و قرار بود از 13 دی مه امسال اجرایی شود اما این قانون نیاز به دستورالعمل های اجرایی دارد که در جلسه دیروز با سازمان امور مالیاتی مورد بحث و بررسی قرار گرفت.

همچنین این ابهامات به صورت مکتوب در اختیار آن ها قرار گرفت و سازمان امور مالیاتی به زودی قرار است، پاسخ آن ها را بدهد تا بتوانیم قانون را به صورت شفاف اجرا کنیم.

وی افزود: البته این ابهامات برای پروازهای داخلی کمتر و برای پروازهای خارجی بیشتر است، چرا که ممکن است پروازهای خارجی توسط ایرلاین های خارجی یا داخلی و با یک یا چند کانکشن به صورت مستقیم یا غیر مستقیم انجام شود و قانون باید در این زمینه مشخص باشد که در این صورت چگونه قرار است مالیات در پروازهای خارجی محاسبه و از مسافران دریافت شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

احتمال حذف مالیات بر ارزش افزوده از پروازهای خارجی

احتمال حذف مالیات بر ارزش افزوده از پروازهای خارجی